Το τραύμα τους

Η εγώ είμαι πολύ ευαίσθητος ή οι άνθρωποι όταν μεγαλώνουν γίνονται γουρούνια. Γαμώτο μιλάνε για αδυναμία όταν εύκολα πληγώνεσαι αλλά δεν είναι έτσι. Αδύναμος είναι αυτός που δεν αφήνει τον εαυτό του να πληγωθεί. Όλοι αλλάζουν. Ο κυνισμός κυριαρχεί γίνονται όλοι αδίστακτοι γιατί αυτό είναι μαγκιά. Το κλειδί της επιτυχίας. Σκατά στα μούτρα σου που ξέρεις εσύ από επιτυχία. -Μου αρέσει να βοηθάω το κόσμο… Όταν έχω ελεύθερο χρόνο… Η ζωή μου είναι πολύ σημαντική και δεν μπορώ να σκέφτομαι συνέχεια τους άλλους.

-Ξέρεις το παν είναι να κάνεις παρέα με άτομα που δεν σου μεταδίδουν αρνητική ενέργεια. Να περνάμε καλά αυτό έχει μόνο σημασία. -Γιατί? Γιατί είσαι τόσο μίζερος μαλάκα και τόσο αποτυχημένος που ακόμα και λίγο να βγάλει ο άλλος πόνο εσύ πανικοβάλλεσαι. Έχεις παραδώσει τα όπλα και δεν διεκδικείς τίποτα. Έχεις κάνει θρησκεία τη καλοπέραση. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν χωράει κανείς αρνητικός κατά τα λεγόμενά σου. Λες και φταίνε οι άλλοι που εσύ είσαι σκατομίζερος. Γιατί δεν υπάρχει πιο μίζερος από τον δήθεν ευτυχισμένο.

Ξέρεις ο ευτυχισμένος από τον ευνουχισμένο έχουν 2 γράμματα διαφορά. Μόνο 2. Και τα κρύβεις καλά μεσ’ το πρωκτό σου. Γι’ αυτό χαμογελάς συνέχεια. Από το σφίξιμο. Αλλά τι σου λέω τώρα… Εσύ τώρα ετοιμάζεσαι να πας Galea. Κι εγώ λεω να πηγαίνω σιγά σιγά. Αντε και καλή διασκέδαση. Μαλάκα.

About this entry